هى دى اخرة زواج النت

Written By Unknown on الأربعاء، 29 أغسطس 2012 | 5:20 م













بعد قصة رومانسية عاصفة بين فتاة وشاب مصريين ابتدأت من تواصل النت وانتهت بالزواج حصل الاتى :

الزوج : انتى يا ست انتى الأكل بارد ليه؟..

الزوجة : أنا نفسي أعرف إنت بتكلمنى كده ليه؟ دايما زهقان ومتعصب فيه إيه؟

الزوج : زهقت...قرفت ...مش طايقك يا ستي عاجبك الجواب ده..

الزوجه : مش طايق مين يا روح امك؟ انت ناسى أد ايه حفيت عليا فى الروومات و الماسينجرات ؟

وان كنت ناسى افكرك

الزوج : كان يوم اسود ياختى يوم ما عملتلك آدد

ويا ريتنى كنت يومها ديس كونيكت مكنتش شفت خلقتك

الزوجة : نعم نعمممم ؟؟

مالها خلقتى؟ .. مش كنت بتموت عشان تشوفنى على الكام او حتى تشوف ماي فوتو ، وكل شوية تقوللى فين الفوتو فين الفوتو فين البكتشرز؟

الزوج : كنت أعمى و أضبش و أطرش وديلوقتي ندمان خالص .. ارتحتى؟

الزوجة : آه يا خاين يا غدار... ندمان؟ وقدرت تقولها ببساطة

ده انا كنت فاكرة ان بيننا روومات وشاتات و دوت كوم

خلاص نسيت الإيميلات والاتاتشمنت والتشات من ورا بابا وماما ؟؟؟؟
انت أكيد فى مخك فيروس كده ولا كده وعاوزلك فورمات يفوقك ، ولّا تكونش شايفلك جروب ولّا فرند تاني واخد عقلك؟

قال الزوج : أيوه شايفلي موقع تاني وفرند جديد...

وقفت الست على البلكونة وصرخت :

بقى يرضيكم ياهووووووووو

ياخدنى أون لاين

ويرمينى أوف لاين

وانا اللي اتحملتو وصبرت اكتر ما اصبر على الداونلود والنت بطيء؟

منك لله بس

من النهاردة انت إنفيزيبل فى حياتى

الزوج : طيب روحي وانتى ريموف بالتلاتة ............

0 التعليقات:

إرسال تعليق